محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

مهد کودک جدید من

1390/5/20 12:21
نویسنده : پریا
2,071 بازدید
اشتراک گذاری

قول داده بودم که عکس مهد جدید رو براتون بذارم. البته مامانم نتونسته عکسای خوبی بگیره.

محمدصدرا در مهدکودک

اينجا یه گوشه از راهروی ورودی است.

محمدصدرا در مهدکودک

اینجا هم ورودی ساختمان از توی حیاط است. راستی مهدمون استخر داره و آموزش شنا هم داریم. ولی برای بچه های ٣ سال به بالاست.

محمدصدرا در مهدکودک

من از روی این دو تا مترسک می فهمم که به مهد اومدم. چون هر وقت اینارو میبینم شروع می کنم سروصدا کردن. بعد بقیه آدمایی که نزدیک من هستن از تعجب کردن من تعجب میکنن.

محمدصدرا در مهدکودک

پشت من مجسمه یه فرشته است که با زاویه ای که من ایستادم، بالهاش برای من دراومده. حالا دیگه اون فرشته مهربون منم.

مهدمون  Webcam هم داره و مامانم می تونه از محل کارش اتاقمون رو ببینه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله شهرزاد
13 تیر 90 10:36
خاله جون مهدت خیلی قشنگه مامانت عکسای خوشگلی گرفته فرشته خوشگل و مهربونم

خیلی ممنون خاله شهرزاد جون. شما لطف داريد.