محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

محمدصدرا در اسباب کشی

1390/6/9 8:51
نویسنده : پریا
681 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا بذارید خودم همه کارها رو انجام میدم. چرا شلوغش می کنید.

 

اول وسايل خودم رو بردارم. بابا و مامان حواسشون نیست خرابش می کنن.

حالا یه کم هم کمک بابا کنم. آخه بابا خیلی سرش شلوغه وقت نداره این ماشین لباسشویی رو راه بندازه . چکار کنم دیگه لباسهای کثیفم زیاد شده.

خدا رو شکر که تونستم یه کار به این کوچکی رو انجام بدم. به قول معروف: "هر که نان از عمل خویش خورد منت حاتم طایی نکشد."

حالا باید کتابهامو از کتابهای مامان و بابا جدا کنم. اون جعبه هایی که تو عکس می بینید همش کتابه.

وقتی مامان داشت اونا رو توی کتابخونه می چید. من هم کمکش کردم. در ضمن کتابهای دیگه خودم رو هم پیدا می کردم. اما نمی دونم چرا آلبوم خاطراتم نیست. فکر کنم گم شده.

 

بسه دیگه خسته شدم. خیلی کار کردم. حالا یه غذای خوشمزه بخوردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علي كوچولو
3 مهر 90 9:50
چه پسر بانمكي! ان شاالله سالم و موفق باشي
خاله سحر
4 مهر 90 10:06
خسته نباشی عزیزم.. راستی تولد مامان خانومتم یا تاخیر مبارک


سلامت باشی خاله سحر، خیلی هم تاخیر نداره. ممنونم