محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

تشکر و قدردانی

1392/5/27 13:55
نویسنده : پریا
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و با آرزوی سلامتی و شادابی برای همه نی نی های شکمو و غير شکمو و مديريت محترم نی نی وبلاگ و کليه کسانی که برای برگزاری اين مسابقه تلاش کردند.

از طرف خودم و خانواده ام، از همه دوستان و آشنايان و حتی کسانی که آنها را نمی شناسيم و به من رای دادند، کمال تشکر و سپاس را داريم و برای همه شان آرزوی سلامتی و سربلندی داريم.

دست همه شما درد نکند، ممنونم که به من رای دادید. رای شما درست.

من با کد ٦٢٧ و از مجموع ٧٥٣ شرکت کننده در مسابقه نی نی شکمو در سراسر ايران زمين، در رديف ٤٩٧ جدول قرار گرفتم و ٧٧ نفر از دوستان خوب و مهربونمون به من رای دادند.

                    نکته: کلاً ما با عدد ٧ قرارداد بستیم.

توجه:   نفر اول مسابقه، ماشاء الله بالای ١٧٠٠ امتیاز دارند. کلاً ٥ نفر اول بالای ١٠٠٠ امتیاز رای دارند. انشاء الله جایزه اشان مبارکشان باشد.

ولی خودمونیم ها، اگه ما توی سه شب مراسم احياء در ماه مبارک، برای به دست آوردن رای بيشتر تبليغ می کرديم، فکر نمی کنم باز هم به رقم ١٧٠٠ می رسيديم.

نمی دونم چی بگم چون راه حل منطقی ای به ذهن من نمی رسه. ولی بايد يک راه ديگه ای برای برگزاری مسابقه و انتخاب شايسته وجود داشته باشه. نظر شما چيست؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

همکار مامان سی
2 مهر 92 13:50
کوچولوی خاله،تو برای ما برنده ای، جایزه ات هم با من کلی لواشک هم طلبت عزیزممممممممم