محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

ماشین بازی

1392/5/15 14:58
نویسنده : پریا
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

اين مدل پارک ماشين ها رو داشته باشيد. اشتباه نکنيد اين ماشين ها سالمند و اوراقی نيستند.  از کمترين فضا بيشترين استفاده شده است. قابل توجه شهرداری های محترم که همش ميگن تعداد ماشين های توی شهر بيشتر از مساحت خيابونهاست.

  

اين هم يک مدل ديگر از پارک. کار نشد نداره.

بدون شرح اضافی: پارکينک با مدادرنگی

اشتباه نکنيد، اين مدل حرکت ماشين ها مال کشور ما نيست. عکس تزئينی است.

خودم از داخل اتاق کاميونم عکس انداختم. وضوح تصوير رو داشته باشيد.  به اين ميگن عکس حرفه ای.

چند هفته ای هر جا می رفتيم خونه فاميل و همش مي گفتند تولد ثنا نزديکه و هی براش تولد می گرفتند و بعضی ها کادو بهش می دادند. آخرش هم روز ١٠ تير خونه ما مهمون بودند و اينجا ديگه واقعاً تولدش بود.

اين سازه رو خودم ساختم.

اين هم مدل گيلاس خوردن من. نوبره نه؟  بدون اينک چوب گيلاس کنده بشه.

اين هم مرحله پايانی رولت رنگينک مامان. ترفندی برای اينکه من خرما رو بخورم و خدا رو شکر موفق شد.

 بدون شرح

من  استيکر های جايزه مو هر جايي که دوست داشتم ميزدم. يه روز يه مهمونی به مامانم گفت چرا بهش نميگی اونا رو تو اتاق خودش بزنه؟

مامان هم يه روز ديگه منو مجبور کرد همشونو از تو پذيرايي و هر جای ديگه جمع کنم و توی اتاق خودم به ديوار بزنم.

اين هم کلاه يکسالگيم.

اين هم ياد ايام يک سالگی. بعد از مدتها برايم تازه و جالب بود. مزرعه موزيکال که عموم برام خريده بود.

تابم رو بردم خونه آقا جون اينا.

با آقا جون در حال درست کردن پازل.

 اين هم بقيه پازل هام.

 اين هم پازل چوبی ماهی که قالب داره.

اين هم کار خودمه. البته من خيلی وقته که رنگها رو میشناسم.

يک شب ما رو دعوت کردند به افطاری در باغ مهران. برای بابا و مامان خاطره تلخی شد که الان حسابی به اون می خندند. نمیگم که چکار کردم. خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:10
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد همراه با نمونه کار اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
همکار مامان سی
2 مهر 92 13:55
بله بنده هم در اطلاعم که شما در اون باغ چه کردید،ماشینات تو حلقم عسلم مخصوصا اون ماشینه که خاله برات خریده هوراااا خاله خاله... راستی قشنگم ماشاله ماشاله خیلی خوب پازل درست میکنیاااا،هوشت به کی رفته؟؟؟آیا؟؟؟