محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

سرسره بازی

1391/12/27 10:37
نویسنده : پریا
971 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزه ها بهانه های گاه به گاه بنده برای سرسره است. گاهی وقتها مثلاً شب به سرم میزنه که برم سرسره بازی. بلند ميشم لباسهای بیرونم رو ميارم و شروع به پوشيدن می کنم.

راستی موقع پوشيدن لباسهام کلی نق می زنم و گریه های زورکی می کنم برای اينکه نمی تونم کاپشنم رو خودم بپوشم و به کسی هم اجازه نمی دم که زره ای کمکم کنه. اگه کسی کمک کنه بايد کلاً کاپشن يا شلوارم رو دربيارم و دوباره با نق و نوق خودم بپوشم.

از بین اسباب بازی های پارک هم، فقط و فقط این مدل سرسره رو دوست دارم و از اول تا آخر وقتی که توی پارک هستيم، با اين مدل سرسره ها بازی می کنم.

در اينجا، بابا به زور منو سوار تاب کرد. ولی خوشم نیومد و زودی پیاده شدم.

یکی از سرسره ها پله نداشت و اجباراً بايد صخره نوردی می کردی برای اینکه به بالای اون برسی. این هم صخره نوردی من. آنقدر سرو صدا می کردم و با صدای بلند می گفتم. کُ مَت، کُ مَت، کُ مَت. حالا بابا هم پشت سرم می ایستاد و حواسش به من بود. بچه های بزرگتر و بابا و ماماناشون به این کارهای من غش غش می خندیدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان صدرا
9 فروردین 92 17:43
سلام عیدتون مبارک تو سال جدید بهترینارو براتون آرزو دارم....
محبوبه
14 فروردین 92 18:04
با سلام لطفا به آدرس زیر برید و اگه دوست داشتین به هفت سین ما 53 رای بدین. با تشکر http://www.iranvij.ir/?p=1772888
مامان سامی
22 فروردین 92 10:26
سال نو مبارککججججججججججججججججججججججججججججججججججایی


سلام خانمی، همین جا. ممنونم که به ما سر می زنيد.
مسافران آسمانی
26 فروردین 92 10:25
سلام به پریای عزیز و محمدصدرا جون گل گلاب...



سال نو رو بهتون تبریک میگم و براتون سالی سرشار از شادی و تندرستی آرزو میکنم



الهی که کمت میخوای ، بابایی خب کمکش میکردی...


سلام به عمه معصومه عزيز و گرامی. سال نو شما هم مبارک. انشاء الله که تعطيلات خوب و خوشی بر شماو خانواده محترم گذشته باشد.

خودتون که بهتر می شناسيد اين بچه ها رو، اين پسرههم الکی سرو صدا می کرد که جلب توجه کنه. وقتی می بینن داری بهشون می خندی دیگه ول کن نیستن.



مسافران آسمانی
26 فروردین 92 10:26
راستی یادم رفت بگم قالب جدید مبارک خیلی خوشکله...


خيلی ممنون، ولی بايد به زودی عوضش کنيم. چون سال ديگه کهنه شد رفت. متاسفانه روزگار عمر به سرعت می گذرد.