محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی

1391/12/15 10:32
نویسنده : پریا
874 بازدید
اشتراک گذاری

"فتبارک الله الحسن الخالقين".

سلام دوستان این چند وقت که نبودم،  یکسری آزمایشات انجام دادم که برخی هاش منجر به اختراعات جدیدی شد برخی هم به ثبت اختراع نرسید. از بس که برای ثبت سخت می گیرندو الا که همه کارهای من شایسته ثبت بودند. 

با توجه به روزهای پايانی امسال با نام " تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، بر خود لازم دانستم تا آنچه از علم و دانشم اندوخته دارم در آخر اين سال به جامعه علمی کشورم تقديم کنم. کليه اختراعات بنده با اصل صرفه جویی در مصرف انرژی مطابقت داشته و داری برچسب انرژی +++A است. حالا هی برخی کارخانه های توليدی داخلی بگويند: فرزندان شما موفق به توليد يخچال با برچسب انرژی ++A شدند. ولی عمراً بتونند به پای  اختراعات من برسند.

خواهشمند است، قانون حق کپی رایت رعایت شود. لطفاً از این مقاله بدون درج نام مخترع، استفاده نفرمائيد.

١- استفاده از کیف مهد کودک به عنوان منبع تغذيه سشوار

٢- برنامه ریزی موتور با کمک گرفتن از نرم افزار موبايل و باز منبع تغديه مبل. کلاٌ ما از هر وسليه ای می توانیم به جای منبع تغديه استفاده کنیم. فقط بايد باور داشته باشيم که می توانيم.

در پیشبرد این پروژه از آدابتور لپ تاب آقای پدر نیز استفاده شده است.

٣- تبديل موتور به کاميون. این اختراع باعث شد که دیگر موتورم را کاميون صدا کنم. البته در گره زدن ها و ایجاد ارتباط مامانم کمکم کرد. تازه اولش افتخار نمی دادم که از من در کنار اختراعم عکس گرفته بشه. می گفتم ریا میشه و از صحنه دور می شدم.

بعدها دیدم که اختراعم خیلی هم به درد بخوره. می تونم کلی باهاش اسباب بازی جابه جا کنم. اونوقت خوشحال شده و افتخار دادم که از اون بهره برداری و عکس گرفته بشه.

٤- ساخت بالش برقی که انرژی لازم رو از رادياتور ميگيره و اين بالش می تونه موسيقی و قرآن پخش کنه. قبلاً نمونه اش رو داشتم ولی با باطری کار می کرد. برای استفاده از این اختراع فقط کافیه نزديک رادياتور بخوابی.

٥- کلاً رادياتور خيلی وسيله پر فايده ای است. من توانستم با آن يک خودروی خاص درست کنم و آن خودرو را به صنعت خودرو سازی کشور تقديم کنم.

٦- خونه آقا جون اينا هم نوعی سمار ساختم که انرژی مصرفی را از خودش می گرفت، متاسفانه عکس آن الان موجود نيست در اسرع وقت آن را نشان خواهم داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه جونی
15 اسفند 91 12:37
سلام عزیزم حتما به وبلاگم سر بزن اگه دوست داری برای نوروز دلبندتو سورپرایز کنی