محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

هدایای تولدم

1391/8/27 14:10
نویسنده : پریا
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

این هم کادوهای تولد من

 

چهار تا وسيله نقليه که تا حالا نمونه اشون رو نداشتم. خیلی قشنگن. خیلی دوست داشتم یه دونه بوووش داشته باشم. آخه من توی خیابونا هر چی اتوبوس می بینم میگم: مامان! بووووشش.مژه

اين چهار تا حيوون هم از اون چیزایی است که مامان قراره کلکسیون شون رو برام جمع کنه ولی چون خیلی گرون هستند قرار گذاشتیم با ماهی یک یا دو دونه سهمیه بندی اش کنیم. تازه زود اسماشون رو هم یاد گرفتم.  شُتُ، لاتُش، فیفیلی، پانا.

این سویشرت هم که فکر کنم برای سالهای بعدی ام باشه، چون برای امسالم خیلی بزرگه. البته خدا رو شکر، چون که دو دست دیگه هم هست.

دو تا کتاب که یکیش تعداد ٢٠ تا وسليه نقليه رو با اسم انگلیسیشون به من یاد میده به اضافه کتاب استیکر که من عاشقشم. راستی من خیلی سریع اقدام به چسبودن استیکرها کردم و تا الان نصفشو زدم. خوبی این کتاب استیکر به اینه که می تونی برچسب ها رو دوباره بکنی و جای دیگه ای بچسبونی.  

این بعبعی که دایی مهدی برام آورده رو خیلی دوست دارم. کپلی هم هست، توی خونه هر جامیرم با خودم می برمش.

همين طور این موشی ناقلا رو که میخواد بره بخوابه، موقع خواب میارم پیش خودم میخوابونمش. حس خواب دادنش خیلی عالیه. دستتون درد نکنه دایی حامد. وقتی باهاش کار ندارم روی گیره در کمد آويزونش می کنم. لبخند در ضمن تولد خودتون هم مبارک باشه. انشاء الله 120 سال زنده باشید و من هم تولدم رو با شما جشن بگيرم.

اين سويشرت رو هم خاله داده، خيلی بهم مياد. ممنونم خاله جون که اين رنگی برام خريدی.

عمو مهدی با اينکه به تازگی این هديه رو بهم داده بود،

ولی دوباره برام اسباب بازی فکری خريد و حسابی منو مشغول کرد. دستتون درد نکنه عمو جون.

من: ماا مان! دُ دُش تَدَم.  مامان: آفرين پسرم، فتبارک الله

اسباب بازی پایین هم خیلی جالب و سرگرم کننده است، اینو آقا مجتبی برام آورده. خیلی دوستش دارم . الکی باهاش یه چیزی درست می کنم، بعد می برم به مامان نشون میدم و مامان کلی ذوق می کنه به کاردستی من. البته مامان مجتبی هم کارت هديه به من دادند. دستشون درد نکنه. ماچ

مهمون های تولد امسال هم تعدادشون زیاد نبود و خودی بودن، که زحمت کشیده بودند و هدایای بالا رو به اضافه ٢٥٠ تومان پول نقد به من دادن . دست همگی درد نکنه. البته ما گفته بودیم که فقط مهمونی معمولی داریم و تولد و کادو گیرون و از اینجور حرفا نداریم ولی باز کسی گوش نکرده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سامی
27 آبان 91 8:53
تولد ت مبارک عزیزم انشالله تولد 120سالگیتکادو هات هم مبارکت باشه گلم


ممنونم و تولد شما هم مبارک باشه. آره تا یه مدت حسابی باهاشون سرگرم هستم. فعلاً که خیلی باهاشون بازی می کنم و ذوقشون رو دارم.
مسافران آسمانی
19 آذر 91 20:24
با کلی تاخیر و عرض شرمندگی
محمدصدرا خان ، عزیزم تولدت مبارک باشه گلم...آرزو میکنم عمر دراز و با برکتی داشته باشی و به همه آنچه که خدا برایت صلاح میداند برسی
مامانی همیشه لباشو خندون ببینی و دلشو غرق یه دنیا شادی
قطعا تو که به دنیا آمدی سکوت هم به سخن در آمد...


سلام خاله جون. خواهش می کنم نفرمائید. هنوز دیر نشده. ممنونم از پیام تبریک خالصانتون