محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

عزیز من نازگلک تولدت مبارک

1391/8/21 12:20
نویسنده : پریا
923 بازدید
اشتراک گذاری

تولد ٢ سالگی که به علت تقارن روز تولدم با ٨ محرم الحرام، به تاریخ قمری تولدم یعنی در روز مبارک و فرخنده عید غدیر خم برگزار کردیم. اين هم کيک تولد که با توجه با علاقه وافر بنده به کارتون بره ناقلا تهیه شده.

 

علاقه من به کارتون Shaun the Sheep که خیلی هم قشنگ تلفظش می کنم به حدی است که به خاطر دیدنش هر چی مامان و بابا بگن گوش میدم. و وقتی شروع میشه میگم شولو شد بعد با آهنگ اون مثل بره ناقلا که ورزش می کنه و دستاشو بالا و پایین میکنه من هم در هر حالتی که باشم این ورزش رو انجام میدم، خوابيده، نسشته و ايستاده. فقط وقتی سرپا هستم دور تا درو اتاق هم می چرخم و با شادی ورزشش رو انجام میدم. وقتی هم تموم میشه میگم تمو شد.

این هم قبض کیک تولد که شیرینی پزی بابتش کلی از مشتریهاش پول دریافت می کنه. مبلغ پیش بینی شده با مبلغ دریافتی هنگام تحویل کیک، زمین تا زیر زمین فاصله داشت.

تزئينات شل و ول مامان رو داشته باشید، هر لحظه یکی از اونا سقوط آزاد می کرد. دلش نیومده بود به دیوار تازه رنگ شده با خشانت رفتار کنه. بعد هم که ترسیده پایین تر بزنه که مبادا بچه ها اونا رو بکنن ولی الینا از خجالت بعضیهاشون خوب دراومد. راستی نقاشی های بره ناقلا کار خاله کوچیکه است. الان هم زدمشون به دیوار اتاق خودم.

اولاً مامان کلاه ها رو دیر آوورد، بعدش که کلاه من کش نداشت. تازه وقتی که زن دایی در لحظه برای اون کشی تهیه وتدارک دید باز هم من نذاشتم سرم کلاه بذارن و همش تو دستم بود.

این عکس ثنا خانمه که واقعاً هم خانمه و اصلا کاری به چیزی نداره، فقط این اواخر عکسا، کوچولو کوچولو با انگشتش از کیک می خورد.

این هم الینا گلیناست که علی رغم ظاهر مظلومش، ماشاء الله برا خودش حسابی شیطون و شلوغه یه کارهایی انجام میده که اصلا بهش نمیاد. مثلاً خیلی ماهرانه با گذاشن صندلی به روی اوپن می رفت و می نشست. من با همه شلوغ بازیام خداییش این یه کار رو تا حالا انجام ندادم. هر چند روز بعد از تولد سعی کردم که کار اونو تقلید بکنم ولی باز موفق نشدم و بیخیال این کار مخاطره ای شدم.

چون این دو تا فسقلی از اول تا آخرش به طور جدی در دو سوی بنده نشستند و تکون نخوردن، بنده عکس تکی ندارم و تنها عکسم اینه که اون هم خیلی جالب درنیومده. مهمون دعوت کنی یه جوره، دعوت نکنی یه جور دیگه اس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دایی حامــــــد
22 آبان 91 20:32
فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت فوووووووت …. بیا شعما رو فوت
تولـــــــــــــدت مبــــــــــــارک
ای ناقلا حالا زودتر تولد میگیری
ایشالا 2000 ساله بشی عزیزم



ممنونم دایی حامد. یادم رفت بگم که تولد دايي حامد هم بوده. ببخشيد. تولد شما مبارک. انشاءالله شما هم سالهای سال زنده باشید ولی فکر کنم تا 120سال خوب باشه دایی جان.
مامان علی خوشتیپ
24 آبان 91 10:16
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله بشی:
چقدر کیکت خوشگله...دست مامان و بابادرد نکنه


ممنونم مامان علی، انشاء الله پسر گلتون همیشه سالم و شاداب در کنارتون باشه.
rahisimi
26 آبان 91 0:26
تولدت مبارک البته با تعجیل،تعجب کردم گفتم آخه شما قلقلی آذر ماهی بودی اما بازم تولدت مبارک آقا...ایشاله 120 ساله شی عزیزم


ممنونم خاله جون، تولد شما هم مبارک باشه. شما هم انشاء الله 120 سال زنده باشی و سلامت و البته خندون.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 دی 91 9:05
خانمی. نمی شه قفل راست کلیک رو برداری تا عکس تولدش رو بزارم. ؟

بله، ولی عکس های ما جالب نيست.ضمن اين که ما هيچ کار تازه ای انجام نداديم که به درد کسی بخوره.