محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

تلفظ برخی لغات از زبان محمدصدرا

1391/4/20 10:20
نویسنده : پریا
671 بازدید
اشتراک گذاری

"فتبارک الله احسن الخالقين"

سلام، کلماتی رو که می تونم ادا کنم از این قراره. بگو ماشاء الله.

تعداد ٤٨ تا کارت بن بن بن رو میشناسم و تشخیص میدم. بعضی هاشون رو هم ادا می کنم.

تمام اعضای بدن رو می شناسم. دست، پا، شکم، چشم، دندون، مو، ابرو، دماغ، ناخن، دهن و...

١- حَممممم ----------- حموم

٢- نُن ------------------- نون

٣- شی ----------------- شیر

٤- طی ----------------- طوطی

٥- ما -------------------- گاو

٦- دش ----------------- کفش

٧-داب ------------------- تاب

٨- به به ---------------- غذا

٩- تووو ------------------ توپ

١٠- لالا ---------------- خواب

١١- اَب ---------------- ابرو

١٢- جبش ------------ جیش

١٣- تی تا ------------ تیک تاک(ساعت)

١٤- دس ------------- دست

١٥- نَه ---------------- نه

١٦- سی ----------- سیب

١٧- دَخ ------------- درخت

صدای اين حيوانات رو هم بلدم دربیارم. ببی- گاو- پیشی- کلاغ- اسب- جوجه-هاپو- خروس- اردک

مامان میگه: محمدصدرا بریم دَدَ؟ من در عین اینکه خوشحال و خندون میشم و ذوق می کنم، میرم سراغ کفشام و میگم: " نَه".

مامان میگه: محمدصدرا منو دوست داری؟ من درحال بازی کردن و بدو بدو، میگم: "نَه".

مامان میگه: محمدصدرا آب ميخوری؟ من در حال اينکه ميدوم سمت يخچال و با نق زدن، دستور ميدم که بازش کنيد، ميگم: "نَه".

مامان ميگه: محمدصدرا بَه بَه ميخوری؟ من با خوشحالی انگلشتمو سمت قابلمه روی گاز می برم و ميگم: "نَه".

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامام سامی
23 تیر 91 16:46
فدای این پسر که اینجوری ضد حال میزنه

ممنونم خاله، این روزا کلاً افعال معکوس دارم.
مامان ریحان عسلی
31 تیر 91 13:41
سلام
آفرین به پسر شیرین زبون
ریحانه ی منم 21 ذر بدنیا اومده



سلام بر شما وريحانه کوچولو. خدا حافظ و نگهدارش باشه انشاء الله. ولی فکر کنم دخترها زودتر از پسرها زبون باز می کنند و شروع به حرف زدن می کنند. دختردايي محمدصدرا تو اين سن بو، ماشاء الله قشنگ حرف می زد و جمله هم می گفت.
مسافران آسمانی
5 مرداد 91 13:58
چه فرهنگ واژگان جامعی داری عزیزم
ماشاالله...اما انصافا حظ کردم از این نه گفتنت خیلی باحالی پسمل خوشکل...

ممنونم خاله عزیزم. هنوز بله رو یاد نگرفتم. فعلاً فقط به عمو زنجیر باف، بله میگم.
مامان محمد صدرا
14 مرداد 91 8:39
محمد صدرا ی ما که دایره لغاتش یه کم کمتره !
ولی خوب بلبل زبونی میکنی ها محمد صدرا !


خوب بچه ها با هم یه کم فرق دارند. محمدصدرای شما حتماً تو یه چیز دیگه جلوتره مطمئن باشيد. بچه ها با هم فرق دارند. ولی فکر کنم اگه انشاء الله شروع کنند به حرف زدن، حسابی کلافمون کنن.
rahisimi
26 آبان 91 0:32
نه همون آره است دیگه؟؟؟