محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

غذا خوردن من

1390/12/24 13:51
نویسنده : پریا
558 بازدید
اشتراک گذاری

 

از عکس بالا معلومه که من عاشق آبگوشتم. قاشق رو میذارم توی دهنم با اون دستم هم فشارش میدم که نریزه ولی باز هم می ریزه. ناراحت

پرتقال آبگیری، بدو بدو حراجش کردیم. من پرتقال و لیمو شیرین رو اینجوری می خورم. خوب این دو میوه رو خیلی دوست دارم.

نه، فکر نکنید که زیاده. من یه کم از آبشون میخورم و میذارمشون کنار. مامانم معمولاً حیفش میاد و بقیه شونو میخوره تا اسراف نشه. حالا هر وقت یکیشو میذارم دهنم و درمیارم سریع میدووم دنبال مامانم و هر جا باشه و هر کاری که میکنه (مثل ظرف شستن یا سبزی پاک کردن) با سر و صدا و داد بیداد میگم اینو از دستم بگیر و بخور. کلاً بساطی درست کردم که بیا و ببین. هر چی مامان میگه بذار اونجا بعدا میام میخورمش، من قبول نمی کنم و میگم حتماً باید همین الان از دستم بگیری. منتظر

مامان چهار مغز (پسته، بادام، فندق و گردو) بو نداده(خام) برام میخره و آسیاب میکنه، یا تو غذام می ریزه تا تو شیر برام خیس میکنه و بهم میده تا بخورم. (هر چند در کل خیلی اهلش نیستم). اما الان پیاله ای رو که میبینید پر از بادام پوست کاغذیه که روی اوپن بود. من از توی آشپزخانه با پا بلندی اونو برداشتم و ریخت توی آشپزخونه، بعد از اونجا جمعش کردم ریختم توی پیاله و آوردم روی پارچه ای که مامان برای من انداخته بود و اینجا دوباره ریختمش روی زمین. الان هم دارم خودم پوست بادام رو می کنم.

در ضمن باید به اطلاعتون برسونم که برای من این یک رسمه که چیزی رو که میخوام بخورم باید حتما اول بریزمش روی زمین بعد بخورمش. خیلی غیر بهداشتی ام نه!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 اسفند 90 12:19
من واسه ني ني هاتون تقويم 15 صفحه اي طراحي ميكنم . وقتي كه سفارش بديد و پول و واريز كنيد كمتر از 24 ساعت فيلش و براتون ميفرستم . هزينه فقط 5000 تومان در قطع A5. شما بايد 13 تا عكس از بچه هاتون و به ايميلم بفرستيد . خبرم كنيد . ايميلم : NGHODSI82@YAHOO.COM اگرم خواستيد نمونه كار و ببينيد ميتونيد بريد وبلاگ دخترم .
نی نی های حاجی - مامان زهرا
25 اسفند 90 2:01

حالا خوبه می ریزه بعد می خوره
پسر گلیه، معلومه.
دخترمن می ریزه و می ره
اگه نذاریم هم جیغ می کشه


چه بامزه، کلی خندیدیم به این کار گل دختری. انشاء الله که به زودی یه نی نیه غذا خور حسابی بشه و شما رو کمتر اذیت کنه.
مسافران آسمانی
25 اسفند 90 10:21
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد...
سال نو مبارک و انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشید...


ممنون. سال نو شما هم مبارک. بهترینها رو براتون آرزو داریم
مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 1:04
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .

.


ممنون. نوروز شما هم فرخنده و مبارک باشه.
مامان رومینا
28 اسفند 90 14:19
آخی الهییییییییییییی نوش جونت عزیزم هر جور دوست داری بخورشون سال نو هم پیشاپیش مبارک محمدصدرا.ایشالا سالی پراز خیر و برکت و خوشی واسه خودتو مامان بابات باشه