محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

اشکال هندسی

1390/11/18 8:49
نویسنده : پریا
645 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از اسباب بازیهایی که مامان از نمایشگاه برام خریده، جور چین اشکال هندسیه که من خیلی باهاش بازی می کنم. کلی منو سرگرم می کنه. خیلی هم ارزونه.

 

دایره خیلی راحت جا می افته. مربع و مستطیل رو هم زود جاشونو پیدا می کنم فقط کمی مثلث بدجنس اذیتم می کرد که اون رو هم دیگه راحت می ذارم سرجاش. راستی اولین بار که می خواستم این کار رو انجام بدم. هر کدوم که جا نمی افتاد با دستم فشار می دادم، بعد کمی هم با عصبانیت داد می زدم. أأأأأأأأأأ ، اونوقت مامان و بابا می خندیدند به من. ناراحت

در آخر هم برای خودم دست می زنم. چون همیشه که بقیه نیستند تا منو تشویق کنند. برای همین باید خودم خودمو تشویق کنم تا استعدادهام شکوفا بشن. چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)