محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

صندلی

1390/11/18 8:50
نویسنده : پریا
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

در این پست میخوام بالا رفتن از صندلی رو به همه نی نی ها آموزش بدم.

ابتدا صندلی ای رو که مامان تازه براتون خریده رو برمی دارید و می برید سمت جایی که میخواید از اونجا بالا برید. سعی کنید بهانه داشته باشید. مثلا من لیوانمو بهونه کردم. درحالت عادی مامان لیوان رو رو لبه اوپن میذاره تا خودم بتونم بردارم و من راحت اونو برمی دارم. اما الان کمی دورتره و استفاده از صندلی واجبه.

وقتی جای صندلی رو محکم کردید. اول یک پاتونو میذارید روی اون.

دستتوتن رو به دیوار یا اوپن بگیرید.

بعد با بالا آوردن اون پاتون کاملاٌ روی صندلی بایستید.

اون وقت به جای لیوان، به هر چیز دیگه ای که اونجا باشه دسترسی دارید. خوشتون اومد؟؟؟؟؟

فقط سعی کنید اگه دارن ازتون عکس می گیرند، قیافتون توی عکس نیفته تا شناسایی نشید.

البته من چند ماه پیش سخت تر از ایناشو انجام دادم(پست شیرین کاری یا خرابکاری؟). فقط فرقش اینه که، این صندلی کوچولو رو هرجایی که بخوام می تونم ببرمش.

ولی خداییش مامان فکر نمی کرد به این زودی (بعد دو روز از خریدن صندلی) من دست به این کار بزنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)