محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

تولد یک سالگی مبارک

1390/9/8 8:38
نویسنده : پریا
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان و بابا تولدت مبارک.

پنج شنبه هفته گذشته تولد گل پسری  بود. به علت خبر داشتن از عادت به هم ریختن اوضاع، وسایل تولد رو به صورت مختصر و ساده روی میز ناهارخوری چیدمان کردیم.

کلاه نازنین رو که نمی ذاشتی اندک لحظه ای روی سر مبارک بمونه . دستت درد نکنه که آبرو داری کردی و این عکس رو تونستیم ازت بگیریم. هر چند زیبایی کلاه معلوم نیست.

با استفاده از اهرم دست می شد کاری کرد. خوب اونوقت عکس جالب نمی شد.

از آنجايي که آقا پسری کلاه سرشون نمی ره ، کلاه رو روی زرافه کیفی که هدیه تولده و پر از اسباب بازیه گذاشتیم.

تولد دایی هم چند روز دیگه است. دایی جان تولد شما هم مبارک. انشاء الله که صد سال زنده باشی. ولی دایی جان برو فکر یک کیک بزرگ قد خودت باش. چون همانطور که از ظاهر امر پیداست، اين کيک تولد منه.

" زیاد طول نکشید که آقا پسر شروع به خرابکاری نموده. و به جای ژست گرفتن برای عکس، به خوراکی های جلوی خود دست درازی نمودند ."

" خوشممزه مامان جون". " نوش جونت، کیک خودته، هر کاری که دوست داری بکن. ولی یه کم هم برای ما بذار بمونه، گل من ".

در کسری از ثانيه دیگر خبری از آن هاپوی خامه ای روی کیک نبود. یه جورایی ماست مالی، نه ببخشید خامه مالی شده بود.

این فشفشه هم که می بینید مال همان کیک بالایی بوده ولی در فرصت مناسب تری از آن پذيرايي به عمل آمده. یعنی در روشنایی روز و بر روی تکه ای از جعبه خالی همان کیک مدنظر، چون باید شبیه سازی نزدیک به واقعیت باشه تا آدم باور کنه.

از قیافه من کاملاً واضح و مبرهن است که اگر این موشک بر روی کیک من روشن می شد دیگر من جرأت نمی کردم به آن کیک دست بزنم و اوضاعش را بی ریخت کنم. بهتره پدر و مادر عزیزم این نکته های ظریف را برای تولد سالهای بعد در نظر مبارک داشته باشند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محیا کوچولو
8 آذر 90 9:40
تولدت مبارک نی نی نازنین

ممنونم محیا کوچولو. انشاءالله تولد یکسالی خودتون.

مامان حارث
8 آذر 90 13:29
سلاممم مامان مهربون
مرسی که پیشمون خوشحالم کردی
پشرت خیای نازه ماشاالله

ممنون. آقا حارث هم خیلی خوشگل و دوست داشتنیه


مامان علي خوشتيپ
19 آذر 90 20:58
تولدت مبارك.چه عكساي قشنگي.دست همه درد نكنه
براي جشنواره هم كار قشنگي انجام داديد.
ممنون عكس علي هم گذاشتيد.من به شما راي ميدم
قراره ما هم شركت كنيم .


ممنونم از شما. ما هم به طرح شما رای خواهیم داد. اتفاقاً برای رای گیری در نظر داشتم براتون پیام بفرستم. اما حالا می بینم که شما زرنگ تر از این حرفا هستید. به هر حال از دقت شما بسیار متشکرم.
فرناز/مامان ریحانه
21 آذر 90 4:37
تولدت مبارک گل پسری نازنازی
ایشاا... تولد 120 سالگیت ناز پیشو.

نمی دونم چطور شد که سر از اینجا درآوردم و عکس دخملیم رو تو لوگوی نی نی وبلاگ دیدم.
دستتون درد نکنه ایده جالبی بود.
واقعا خلاقانه عمل کردین.

ممنون. شما لطف دارید. عکسهایی که از ریحانه خانم گرفتید خیلی قشنگ و دوست داشتنی اند. خوش به حال ریحانه کوچولو با این مامان باسلیقه ای که داره.

خاله سحر
26 آذر 90 11:24
تولدت مبارک خشگل خاله ایشالله همینجوری سالهای سال در کنار مامان و بابای گلت تولدهای بعدیتم بگیری و همیشه شاد و سرحال و سالم باشید کلی دلم تنگ شده براتون

ممنونم خاله سحر، شما لطف داريد. ممنون که به ما سر زدید. من هم دلم برای شما تنگ شده خاله جون


مامان اميرحسين(سام)
27 آذر 90 10:22
تولدت مبارك محمد صدرا ايشالا 120 سالگي

ممنونم سام کوچولو. وبلاگت خیلی جالبه. انشاء الله در کنار پدر و مادر مهربون و گلت همیشه سلامت باشی.
مامان طاها
27 آذر 90 14:01
سلام سلام سلام.
اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم.
خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید.
کد طاهای من 151 هستش.
منتظرتون هستم .
بای.
سلام. ممنونم از لطفتون. طراحی شما رو دیدم.خیلی جالبه. کد شما رو به خاطر می سپارم. امیدوارم همیشه در زندگیتون موفق و پیروز باشید.
مامان طاها
1 دی 90 12:14
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.
دایی حامد
4 بهمن 90 4:50
من خیلی وقت پیش نظر گذاشتم ولی انگار ثبت نشده.به هر حال تولدمون مبـــــــــــارک




قربون دایی