محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

مهد کودک

1390/3/28 11:33
نویسنده : پریا
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من از روز ٢١ خرداد ٩٠ به مهد کودک رفتم. خیلی برام جالب بود. همش در و ديوارهای رنگی و شکل ها و عکس ها منو مشغول می کرد. اصلا هم نفهمیدم که مامانم منو اونجا میزاره و میره سرکارش. البته محل کار مامانم به مهد نزدیکه و مامانم هر روز ساعت ١٠ میاد پیشم و منو می بینه.

راستی هنوز هیچی نشده من مهدم رو عوض کردم. یعنی مجبور شدم چون مهد قبلی جا برای اجاره پيدا نکرد و فعلا ازشون خبری در دست نیست. حالا دو کوچه اومدم پایین تر و به مامانم هم نزدیک تر شدم.

اینم عکسی از روز اولم که مامانم ازم انداخته. در واقع عکسی از اولین مهدم. توی مهد جدید هنوز عکس ندارم هر وقت گرفتم براتون میذارم.

محمدصدرا در مهدکودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمان
6 تیر 90 14:45
سلام.ایشاء ا....در مهد جدید بهت خوش بگذره. مواظب خودت باشی ها.


ممنونم مامان آرمان. انشاء الله آقا آرمان هم هميشه سالم و شاداب باشه.