محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

فیگورهای محمد صدرا

1390/6/23 9:45
نویسنده : پریا
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید که مدت طولانی وب لاگ رو به روز نکردم. راستش چون اسباب کشی داشتیم و مامانم وقت نداشت. خیلی عکس دارم که براتون بذارم ولی اول باید عکسهای جالب توی خونه قبلی رو براتون بذارم.

توی خونه قبلی که بودیم و خاله کوچیکه اومده بود کمک مامانم، یه روز دوتایی گیر دادند به من که براشون انواع فیگورها رو دربیارم . البته بعضی هاشونو مامان خانم نتونست به موقع عکس بگیره.

این بود شیرین کاریهای من برای مامان و خاله که کلی به کارهای قشنگ من خندیدند.

" الهی مامان فدات بشه فسقلی"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Atena
16 اردیبهشت 92 16:57
ای جـــــــــانم
من محمدصدرا رو خیلی دوس دارم. ایشالا زیر سایه پدر و مادرش زندگی خوبیو داشته باشه


ممنونم عزيزم. انشاء الله خدا پدر و مادر شما رو هم براتون حفظ کنه و هميشه شاداب و سلامت باشيد.راستی آدرس وبتون رو نذاشتيد تا بهتون سر بزنيم.