محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

سفر هوایی

1390/5/7 12:10
نویسنده : پریا
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف خدا تا حالا دو مسافرت طولانی داشتم که هر دو هم با هواپیما بوده اولی در چهارماهگی و دومی در هشت ماهگی ، عکس هاشو براتون می زارم.

روزنامه خواندن محمدصدرا در هواپیما

روزنامه خواندن محمدصدرا در هواپیما

 روزنامه خواندن محمدصدرا در هواپیما

عکس های بالا مربوط به اواین سفرم هست که تو هماپیما دارم روزنامه می خونم!

این هم عکس های سفر دوم

محمدصدرا در هواپیما

محمدصدرا در هواپیما

محمدصدرا در هواپیما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
6 مرداد 90 0:25
خيلي جدي روزنامه ميخونه...خيلي عکس جالبيه..منم يکي شبيه اين از بچم دارم. ولي مال شما جالبتره


درسته. منم اوایل مثل آقا پارسای شما روزنامه ها رو داغون می کردم تا چیزی ازش سر دربیارم . اما الان دیگه خوب می خونمشون. یه کتاب حمام هم دارم اونو دیگه می خورم، مامانم هم چون اونو می شوره اجازه میده بخورمش.
مهدی
10 مرداد 90 13:09
عکس های جالبیند کاش این رو ازتون می گرفتم و به آلبومش اضافه میکردم.

ممنونم عمو مهدی. حالا صبر کنید تا عکسام زیادتر بشه خودم براتون ارسال می کنم.


رهائي
13 مرداد 90 18:14
خدا واستون ببخشه اين فرشته كوچولو رو .

خيلی ممنون. وب لاگ شما را ديدم. اشعار زيبايي را انتخاب کرده اید. انشاء الله موفق و سلامت باشید.


دایی حامد
4 مهر 90 21:23
دنبال خبرهای ورزشی هستی؟

فقط استقلال