محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

دعای محمدصدرا کوچولو در اولين نيمه شعبان زندگی

1390/4/21 9:28
نویسنده : پریا
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

از عالم بالا خبری می آيد

وز شاخه توحيد بری می آيد

بر عالميان راهبری مي آيد

يعنی که ز نرگس پسری مي آيد

پيشاپيش ميلاد پرنور حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف را به همه بچه های گل مسلمان و شيعه و پدرها و مادراشون تبریک و تهنیت می گویم.

از خدا می خواهم که در اولين نيمه شعبان عمرم، دعاهایم را بپذيرد و اگر صلاح می داند آنها را به اجابت برساند.

دعا می کنم خداوند عزوجل فرج حضرت مهدی (عج) را نزديک کند.

دعا می کنم که خداوند همه فرزندان ممالک اسلامی در پیشگاه حضرتش عاقبت به خیر و سعادتمند و سربلند باشند.

دعا می کنم که خداوند همه پدر و مادرها رو برا بچه هاشون حفظ کنه.

دعا می کنم که خداوند همه بچه ها رو برای والدینشون حفظ کنه.

هم چنین برای پدر و مادرهایی که آرزوی داشتن فرزند دارند، دعا می کنم که به میمنت ميلاد حضرت قائم آل محمد (صلی الله علیه و آله)، خداوند به همه آنها فرزند پاک و صالح عنايت کند.

از خدا می خواهم که هر چی دعای خوب تو این دنیا هست در حق همه مسلمانان به استجابت برساند.

 و در آخر از خداوند رحمان و رحیم می خواهم که بابای خوب و مهربونم را حافظ و نگهدار باشد.

دعای محمدصدرا کوچولو در نيمه شعبان 1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)