محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

محمدصدرا پسر گل مامان و بابا

امیر علی دوست کوچولوی من

1390/5/20 12:25
نویسنده : پریا
922 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام دوستم امیرعلی رو بهتون معرفی کنم. امیرعلی دو ماه از من بزرگتره، پسر آروم و خندون و دوست داشتنیه. چشمای بابا و مامانش رنگی نيست ولی خودش چشماش طوسيه. بر خلاف من.

ماشاء الله تا حالا چهارتا دندون درآورده. می شینه و دستاشو به وسایل می گيره و بلند میشه.

ما همديگه روزهای  اول هر ماه قمری در جلسه ختم انعام میبینم. جلسه برای خانمهاست. فقط من و امیر علی آقا تشريف داريم.

امير علی یه بار هم با مامانش اومد خونمون. من همه اسباب بازیهایی که دم دست داشتم رو براش آوردم تا بازی کنه. آخه تو اين خونه که موقتاً هستیم همه اسباب بازیهام دم دستم نیست.

اميرعلی دوست منه

امیرعلی دوست محمدصدرا

در ضمن ما بلدیم با هم حرف بزنیم. بزرگترا کلی از این موضوع تعجب کردند.

امیرعلی و محمدصدرا در حال حرف زدن

محمدصدرا و امیر علی در حال بازی کردن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

crazy
22 تیر 90 23:51
سلام سایت خوبی دارید
اما عکسای دوستش امیر علی رو بیشتر بذارید اخه هزار ماشا الله خیلی نازه ممنون میشم


خواهش می کنم. من که دوست دارم عکساشو بذارم تو سایتم. ولی عکساشو ندارم. چند تا از عکسای جالبشو برام بفرستید تا بذارم.